Ձեր իրավունքները
2023-07-01
Վճարային քարտերը կարգավորվում են Քաղաքացիական օրենսգրքով և այս կարգով:
Ձեր իրավունքները բանկերի կողմից խախտվելու դեպքում անհրաժեշտ է դիմել՝
- Բանկին: Կարող եք գրել դիմում, որին բանկը պետք է պատասխանի 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Ժամկետի երկարաձգման դեպում դուք լրացուցիչ կտեղեկացվեք ձեր տրամադրած հողորդակցման միջոցով (էլ. նամակ, փոստային նամակ): Բողոք ներկայացնելու համար կարող եք օգտվել՝ «Ի՞նչ անել, եթե բողոք ունեք» թերթիկից:
- Բանկի պատասխանին չհամաձայնվելու դեպքում կարող եք դիմել Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ, որի ծառայությունները ԱՆՎՃԱՐ են, արագ և հարմարավետ: Հաշտարարին կարող եք դիմել գույքային պահանջների դեպքում, այսինքն՝ եթե կրել եք գույքային/դրամական վնաս: Այս դեպքում կարևոր է նաև, որ գումարային պահանջը չգերազանցի 10 միլիոն դրամը և ունենա մեկ տարուց քիչ վաղեմություն:
- Կարող եք դիմել նաև դատարան, սակայն հիշե՛ք, որ դատարանից հետո չեք կարող դիմել Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին: Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
ԱՅԼ ԲԼՈԳՆԵՐ
-
2023-07-01Այստեղ կծանոթանաք Վճարային Քարտի PIN կոդի և գաղտնաբառի կիրառման հմտություններին։Տեսնել ավելին
-
2023-07-01Այստեղ կծանոթանաք թէ ինչպես ճիշտ և անվտանգ կերպով կատարել գնումներ և կանխիկացնել գումար վճարային քարտի օգնությամբՏեսնել ավելին
-
-
2023-07-01Այստեղ կծանոթանաք վճարային քարտի վերաբերյալ օգտակար խորհուրդների։ Ի՞նչ անելմինչ վճարային քարտ ձեռքբերելը, վճարային քարտ ձեռքբերելիս և վճարային քարտն օգտագործելիս։Տեսնել ավելին